Pray For MH370

Pray For MH370

NISA' MALAYSIA ANJUR INDOOR GAME

Sebarang pertanyaan, sila hubungi; Mastura Mohamad ditalian 012-3921966, Muna 'Izzah (013-3687150) atau Farhana (019-9317021).


Nisa' anjur Indoor Games 25 April ini



Nisa' Malaysia akan menganjurkan permainan rakyat Nisa' Indoor Games (NIG), berbentuk sukan dalaman pada 25 April ini, di Dewan Jubli Perak, Bangunan Sultan Salahudin Aziz Shah, dekat sini.


Pengarah Nisa' Indoor Games, Muna Izzah Fadzil berkata, pihaknya mengambil inisiatif mempromosikan kembali permainan tradisional dan menjadikan NIG sebagai alternatif permainan keluarga dalam merapatkan lagi hubungan kekeluargaan dan silaturrahim.

"Selain mengekalkan warisan bangsa, ia juga diharapkan kembali digemari oleh generasi muda serta segenap lapisan masyarakat, sekaligus mengurangkan gejala sosial dengan aktiviti bermanfaat," katanya.

Nisa' katanya, turut menjemput Nur Nabila Azman Hisham (foto di atas), jaguh catur yang mewakili Malaysia di peringkat antarabangsa, yang kini berada di kedudukan ke- 1,387 dalam Organisasi Catur Dunia (FIDE) sebagai icon NIG 2009.

Menurut beliau, orang ramai, khususnya para muslimat dan remaja dijemput menyertai sukan tersebut yang akan diadakan bermula jam 9 pagi hingga 6 petang.

Muna turut memberitahu bahawa oleh kerana pihak penganjur tidak mendapat tajaan khusus daripada mana-mana pihak, Nisa' mengalu-alukan sebarang derma dan sumbangan dari orang ramai bagi menjayakan NIG.

Sebarang Untuk sebarang pertanyaan, sila hubungi; Mastura Mohamad ditalian 012-3921966, Muna 'Izzah (013-3687150) atau Farhana (019-9317021).

mks/Harakahdaily

Comments :

0 comments to “NISA' MALAYSIA ANJUR INDOOR GAME”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com