Pray For MH370

Pray For MH370

KAPAL ISRAEL BEBAS BERLABUH DI PELABUHAN KLANG

Kapal Israel dibenarkan ke pelabuhan kita dan melakukan perdagangan dengan negara ini secara telus? ... Kita cuma bercakap mengenai soal epal dan buah oren yang dihantar untuk kegunaan kita di sini dari negara ketiga. ... sebaliknya kapal Israel sewenang2nya berlayar dan berdagang di negara ini! Bolehkah pula MISC kita memasuki Pelabuhan Haifa di Israel? .

Zim Israel Navigation Company ialah syarikat perkapalan milik Israel. Statusnya lebih kurang macam MISC, syarikat perkapalan nasional kita. (boleh rujuk http://www.zim.co.il ). ..

Kelmarin (7 Jun kapalnya bernama Zim Genova) berlabuh di Pelabuhan Klang membawa kargo-kargo yang besar. ...Selain Zim Genova, kapal2 yang berulang alik ke Pelabuhan Klang ialah Zim USA (didaftarkan di Israel), Zim Kingston, Zim Monaco (pelabuhan terakhir; Pelabuhan Klang 6 hari yang lalu), Zim Dalian dan Zim Lovorno (yg kesemuanya didaftarkan di bbrp buah negara lain).

Zim USA kali terakhir memasuki Pelabuhan Klang sekitar 20 Mei lalu, kira2 tgh hari. Di serombong asapnya, terpampang bendera Israel - tujuh bintang yang dengan megah berlabuh di pelabuhan kita!!

Manakala Newstar Agencies Sdn Bhd beralamat Suite 03-01 Centro no 8, Jln Bt Tiga lama KlANG merupakan Agen untuk SETH SHIPPING CORP. Israel

Comments :

1
Unknown said...
on 

Yang Berhormat,

Adakah tanah air kita mempunyai hubungan diplomatik dengan Israel setelah jelas Israel satu-satunya negara yang tidak mendapat pengiktirafan sebagai negara yang dibenarkan untuk dilawati.

Pasport tanah menjelaskannya.

Mengapa perlu ada paparan 'insan istimewa'pada kotak pengesahan catatan sedangkan saya tidak cacat.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com