Pray For MH370

Pray For MH370

SPR: lawatan EXCO/MB Selangor ke SPR PUTRAJAYA

 19.4.12
KHAMIS
PUTRAJAYA

Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor sekali lagi mencipta satu sejarah atas dasar mahu membela rakyat secara tuntas. Seluruh EXCO kerajaan Selangor diketuai Dato' Menteri Besar disertai SPEAKER DEWAN membuat lawatan kerja ke SURUHANJAYA PILIHANRAYA di PUTRAJAYA untuk mendapat penjelasan terus daripada Pengerusi SPR serta pegawai-pegawainya termasuk Pengarah SPR Selangor.
EXCO Kerajaan Selangor telah berkali-kali menjemput mereka memberi taklimat di SUK namun setelah alasan-alasan demi alasan.Akhirnya kerajaan negeri menawar untuk berkunjung terus ke Putrajaya.
  Pelbagai persoalan asas yang penting telah diajukan bertubi-tubi kepada Pengerusi oleh EXCO-EXCO. Di antara yang ditimbulkan oleh YB Dr Hjh Halimah Ali ialah kenapa berlaku ada pengundi di Selat Klang yang memang dikenali sebagai pengundi PAS dan ahli PAS dan mengundi di DUN Selat Klang pada 2008 hilang namanya di DUN SELAT KLANG dan dijumpai namanya di MELAKA sedangkan beliau tidak pernah memohon untuk bertukar tempat mengundi bahkan masih kekal duduk di Selat Klang. Ada lagi kes-kes lain yang serupa. Pengerusi SPR bersetuju menyiasat bagaimana nama pengundi-pengundi tersebut boleh berpindah.
   Kedua yang ditimbulkan oleh ADUN Selat Klang ini ialah apakah jaminan daripada SPR yang daftar pengundi yang digunakan oleh SPR MESTI SAMA dengan daftar pengundi yang diberi kepada calon pilihanraya semasa penamaan calon. Bukan seperti tahun 2004 di mana calon SELAT KLANG dan diakui oleh ramai EXCO yang juga menjadi calon 2004, lain daftar pemilih yang diberi kepada calon, lain pula yang dipakai oleh SPR semasa hari mengundi!!

BERSIH 3.0!

Comments :

0 comments to “SPR: lawatan EXCO/MB Selangor ke SPR PUTRAJAYA”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com