Pray For MH370

Pray For MH370

GENDANG PERANG KOTOR POSTER TELAH BERMULA

Perang kotor poster dengan teknik menyabit poster lawan, menampal poster parti sendiri di atas poster lawan, memasang bendera sendiri di atas tiang atau buluh bendera lawan,mengoyak dan menyembur cat pada poster lawan adalah antara teknik tak beretika yang kerap digunakan dalam pilihanraya.

Sebab itu jumlah petugas pilihanraya yang ramai amat penting sehingga malam terakhir berkempen kerana pada waktu tengah malam hingga ke subuh bermulanya kerja-kerja kotor di atas.

Selamat bertugas, perbetulkan niat dan jaga kesihatan.

Comments :

1
Hamba said...
on 

Ini semua bermakna rakyat langsung tak nak tengok poster BN pun. Maka usaha terakhir terpaksa le tampal poster BN kat banner PAS...Memang BN ni macam lintah, kerjanya menempel dan pastu menghisap darah orang lain...UMNO mmg muka tak malu, orang dah tak hingin dia menyibuk gak...tu yg sibuk mengajak PAS masuk jadi Unity Gomen...

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    1 year ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    2 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket

Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com