Pray For MH370

Pray For MH370

JANGAN BIARKAN INSTITUSI ANDA IBARAT LEMBU CUCUK HIDUNG

Sanjungan dan kehormatan akan diberi kepada yang layak sahaja. Buktikan yang SPR layak layanan sedemikian. Bebaskan institusi anda dari kelihatan berat sebelah. Rakyat memerhati....


Terbukti SPR menyebelahi BN, tidak bebas!


PAS mengecam sikap pilih kasih Suruhanjaya Pilihan raya (SPR) yang hanya memantau ceramah Pakatan Rakyat sempena pilihan Raya Kecil Bukit Gantang pada 7 April tetapi tidak berbuat demikian untuk ceramah yang dianjurkan oleh Umno.

Penyelaras Kempen Pilihan Raya, Misbahul Munir Masduki menyatakan rasa kesal kerana SPR sewajarnya memberikan layanan sama rata kepada semua pihak kerana sememangnya mereka badan bebas yang mesti bertindak dan dilihat bebas.

Beliau yang juga Setiausaha Politik Menteri Besar Pakatan Rakyat Perak menyifatkan kejadian yang berlaku di Pekan Trong baru-baru ini sebagai sangat memalukan dan menjatuhkan nama baik SPR yang semakin menipis di kalangan masyarakat.

Katanya, PAS memang bersetuju dengan masa yang dipersetujui bersama iaitu majlis ceramah hanya setakat jam 11 malam sahaja pada setiap malam, tetapi biarlah masa yang ditetapkan itu dipatuhi secara bersama.

Misbah menambah, paling dikesalkan bila mana SPR hanya mengarahkan majlis PAS dihentikan sedangkan mereka baharu sahaja meninggalkan majlis BN yang terletak berhadapan dengan markas PAS.

"Kenapa mereka hanya mengarahkan ceramah PAS dihentikan sebaliknya membiarkan sahaja majlis BN diteruskan sedangkan PAS menggunakan premis sendiri manakala BN menggunakan dewan orang ramai," tegas Misbah yang tidak berpuashati dengan layanan SPR itu.

Misbah juga menegaskan SPR sepatutnya mengarahkan BN menghentikan program ceramah mereka kerana menyalahgunakan dewan orang ramai untuk tujuan politik.

mks/Irwan Muhammad Zain/Harakahdaily

Comments :

0 comments to “JANGAN BIARKAN INSTITUSI ANDA IBARAT LEMBU CUCUK HIDUNG”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com