Pray For MH370

Pray For MH370

SRIKANDI PKR JADI MANGSA KEBOBROKAN UMNO

Dalam kehangatan dan kesibukan berkempen di saat-saat akhir, kita dikejutkan dengan berita seorang srikandi PKR telah dicabul kehormatan oleh sekumpulan petugas Barisan Nasional di bilik Gerakan BN Simpang, Taiping. Semoga mangsa yang telah melalui saat-saat mencemaskan dikurniakan kesabaran atas ujian dan musibah yang telah menimpa. Alhamdulillah, dengan izin ALlah, bapa mangsa berada tidak jauh dari bilik gerakan tempat kejadian berlaku lantas memberi pertolongan.

Srikandi PKR Dicabul Dalam Bilik Gerakan BN - Perisik Rakyat

Lebih kurang jam 4:30 petang tadi, berlaku satu kejadian yang tidak diingini kepada Petugas Pilihanraya Pakatan Rakyat dari Srikandi PKR Malaysia. kejadian berlaku ketika kumpulan Srikandi PKR sedang menjalankan kerja-kerja mengedarkan risalah kempen pilihanraya di kawasan Simpang.

Kejadian tersebut berlaku ketika 6 orang Petugas Pilihanraya (Srikandi PKR) melalui sebuah Bilik Gerakan Pilihanraya UMNO/BN. mangsa menceritakan bahawa ketika mereka melalui kawasan kaki lima Bilik Gerakan UMNO/BN, beberapa petugas UMNO/BN seramai hampir 10 orang yang berada di kawasan tersebut telah bertindak mengepung salah seorang dari mereka kemudian telah mengheret mangsa kedalam bilik gerakan UMNO/BN.

Sebelum itu kumpulan pertama seramai 3 orang yang berada dihadapan mereka telah diganggu dan kumpulan tersebut telah cuba merampas risalah yang mereka bawa dan berlaku adegan tarik-menarik tetapi kumpulan tersebut berjaya meloloskan diri.

Walau bagaimanapun, dalam kekecohan tersebut, kumpulan pertama tadi tidak sedar bahawa rakan mereka yang berada dibelakang telah dikepung dan diheret masuk kedalam Bilik Gerakan tersebut dan mereka hanya menyedari kejadian setelah seorang pekedai berbangsa cina memaklumkan kepada mereka kemudian.

Setelah dimaklumkan, mereka berpatah balik tetapi tidak dapat berbuat apa-apa kerana jumlah petugas UMNO/BN yang ramai. Kebetulan ketika kejadian berlaku, bapa mangsa berada berhampiran tempat kejadian dan bapa mangsa kemudian bergegas menyelamatkan anaknya selepas berlaku sedikit kekecohan.

Mengikut mangsa, kumpulan seramai hampir 10 orang tersebut dalam lingkungan umur 40 tahun keatas ketika kejadian telah cuba menanggalkan seluar mangsa tetapi mangsa bernasib baik kerana memakai seluar jeans yang agak ketat dan memaki tali pinggang.

Kumpulan tersebut juga dalam kekecohan telah mencabul mangsa beramai-ramai.

Satu laporan polis telah dibuat di Balai Polis Simpang pada jam 5:00 petang tadi.

Sumber:Perisik Rakyat

GANAS, BENGIS, BRUTAL ATASI DENGAN DOA


GUNA AKAL ELAK JADI MANGSA ROGOL

KEGIGIHAN MUSLIMAT DIPERKASA MUSLIMIN

Comments :

1
mohd ali ismail said...
on 

Sorry mate,NOD,that's what the police will say after an investigation,if any!What i am afraid of,is,the complainant will be charged with false accusations.In BOLIHLAND,UMNOPUTERA is KING.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com