Pray For MH370

Pray For MH370

KEPUTUSAN PRK DUN BAGAN PINANG MENGIKUT UDM

UCAPAN TERIMA KASIH YANG TIDAK TERHINGGA UNTUK PARA PENGUNDI DUN BAGAN PINANG SERTA PARA PETUGAS PAKATAN RAKYAT.

Tahniah buat Tan Sri Isa Samad. Selepas ini boleh bekerja keras untuk rampas kerusi MB N9 pula. Memang rakyat sudah lupa.

Majoriti yang diperolehi Isa Abdul Samad meningkat kepada 5,435 undi berbanding 2,333 undi pada Pilihan Raya Umum 2008.

BN menang di semua lapan daerah mengundi termasuk tiga daerah yang dimenangi PAS pada Mac 2008.

Comments :

3 comments to “KEPUTUSAN PRK DUN BAGAN PINANG MENGIKUT UDM”
Anonymous said...
on 

apa yg rakyat lupenya... rakyat bagan pinang ingat apa yg tan sri isa dah buat kat dorang... tak elok lah kata rakyat lupe.... kalau dorang lupe dorang pangkah pas...

korang bila menang korang kata rakyat bersuara.. kenapa bila dah kalah korang tak kata mcm tu lah.. terima lah suara rakyat.. proses demokrasi kan.. rakyat batang pinang telah bersuara... suara mereka kali ini menyebelahi barisan nasional.. lakukan lah sesuatu supaya lain kali suara rakyat menyebelahi korang....

terima kekalahan ini dengan hati terbuka secara positif tanpa menyalahkan atau memberikan alasan yg negatif.. paham kan apa maksud sayakan dr...

Anonymous said...
on 

Setuju dengan komen di atas.. saya pun ahli Pas tapi rasanya Pas kena sentiasa muhasabah bila kalah. Jangan tunding kat Umno saja.

DUN selat Klang pun kat hujung tanduk saja. Kalau Dr Halimah tak buat usaha tambah cawangan pas & tambah ahli, rasanya harapan tipis nak menang lagi PR13 nanti.

Cawangan Pas hanya ada 9 dengan pengundi 30,000 orang.. lebih teruk dari bagan pinang yang ada 4 cawangan dengan hanya 9000 pengundi

YB Dr Halimah kena fikir banyak ni..

Dr Halimah Ali said...
on 

Terima kasih kerana memberi feedback yang bernas. Terfikirkah saudara: Adakah Malaysia benar-benar mengamalkan "demokrasi" tulen. Lihat apa PDRM buat pada laporan palsu ketua putera UMNO Datuk Azeez? Azeez sebenarnya yang merangsang ahli UMNO bertindak ganas sebagai membalaas dendam kepada apa yang kononnya dilakukan terhadap ketua mereka.

Ada ahli PAS atau penyokong yang menyambut provokasi puak UMNO, maka berlakulah apa yang telah kita maklumi.

Pengundi ladang-ladang dan estate diugut dan selanjutnya ditabur dengan wang ringgit serta pelbagai janji manis.

Terfikirkah saudara apa yang SPR buat, SPRM buat atas laporan demi laporan tentang perjalanan pilihanraya bukan sahaja di DUN Bagan Pinang tetapi secara keseluruhan?

Untuk menegakkan kebenaran amat sukar, penuh ranjau dan duri. ArRasul sendiri yang maksum dipanggil gila (mad), pemecah belah masyarakat dan lain-lain.

Tapi tak mengapa. janji Allah pasti benar. Yakin dan percayalah.
Walllahualam.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 months ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    11 months ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket

Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com