Pray For MH370

Pray For MH370

OKM- ORANG KAYA MUDA/MALAYSIA

Berikut dipetik dari "Orang Kaya Malaysia" terbitan Berita Publishing Sdn Bhd 2004. Cuba anda
lihat senarai 40 jutawan terkaya di Malaysia (dengan berasaskan laporan tahunan syarikat, kenyataan kepada Bursa Malaysia dan laman web masing-masing setelah ditolak hutang dan tanggungan). Siapakah dia individu ke 32 terkaya di Malaysia yang memiliki aset RM320.13 juta berusia lingkungan 36 tahun?



Kita semua masih ingat (atau dah lupa) bagaimana Kementerian Kewangan /Khazanah terpaksa membeli balik saham-saham Pantai Group dari Kumpulan Temasek Singapura setelah dijual oleh ECM Libra. Kalimullah Hasan menguasai Kumpulan New Straits Times, mantan pengerusi Bernama dan memiliki aset sebanyak RM155.94 juta sahaja.

Perkahwinan antara kuasa dan wang akan lebih menyerlah apabila individu yang bapanya "bilang" banyak berfikir hingga gugur rambut memasuk Parlimen di kawasan Kubang Pasu. Beliau memiliki aset sebanyak RM129.29 juta.

Comments :

0 comments to “OKM- ORANG KAYA MUDA/MALAYSIA”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com