Pray For MH370

Pray For MH370

RADIO STREAMING UNTUK INFOTAINMENT ANDA SEISI KELUARGA

Sahabat dan teman sekelian
Apa khabar. Semoga anda sekelian berada di tahap optimum dalam semua perkara serta beroleh kejayaan hakiki. Untuk memudahkan anda memperolehi maklumat dan info terkini tentang PILIHANRAYA ke 12, seterusnya membuat keputusan yang tepat sekaligus melakukan perubahan, saya bersama rakan-rakan lain telah menyediakan kemudahan radio streaming. Ini kerana kami pihak BARISAN ALTERNATIF (PAS, PKR DLL) TIDAK DIBENARKAN mengunakan kemudahan media elektronik perdana seperti TV3, RTM, dan sebagainya untuk berkempen dan menerangkan kepada rakyat TAWARAN SERTA MANIFESTO kami. Malangnya Bagi mereka yang belum meng install winamp, anda harus memuat turun ('download') WINAMP bagi tujuan mendengar siaran online kami. Sila klik Di Sini untuk download Winamp dan install secara PERCUMA.

Seterusnya anda perlu ke alamat ini untuk mengakses radio streaming saya. Selamat mendengar. Semoga anda mendapat sesuatu yang bermanfaat. sila klik di Di Sini Atau Di Sini Untuk acces dan klik open with winamp as default. atau trus masukkan link (http://bysky.sytes.net:8000/listen.pls) ke dalam add url pada winamp. Terima kasih.

Comments :

0 comments to “RADIO STREAMING UNTUK INFOTAINMENT ANDA SEISI KELUARGA”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com