Pray For MH370

Pray For MH370

SAHAM DI BURSA KL PADA 7 MAC 2008

Harga saham-saham ditutup rendah pada pukul 5 petang. Jumlah saham rugi mengatasi jumlah saham untung. Apapun alasannya, sama ada saham di Wall Street New York di tutup rendah atau aktiviti pengambilan untung di kalangan peniaga serta pelabur, pengurus dana asing keluar dari pasaran tempatan, yang jelas pasaran MERUDUM lagi untuk hari keempat atau lima. Pasaran BEARISH.




Graf atau carta di atas menunjukkan Komposit Indeks Bursa Kuala Lumpur (KLCI) jatuh menjunam dan belum ada tanda-tanda ia akan berpusing menghala ke utara. KLCI ditutup pada paras 1296.33 mata. "Gap down " telah berlaku pada KLCI hari Isnin 3 Mac, apabila KLCI telah dibuka pada paras 1344.46 mata berbanding ditutup hari jumaat 1357.4 mata. KLCI telah ditutup pada 1330.61 mata bagi hari Isnin, kehilangan sebanyak 27 mata. Jumlah dagangan merosot sebanyak 1.5 juta saham dalam sehari. Graf di bawah menunjukkan hampir semua sektor menurun, hanya beberapa kaunter sahaja yang untung atau tidak berubah. Pada hari Jumaat 7 Mac, Permodalan Nasional Berhad (PNB) ada mengeluarkan sisipan memuji ekonomi Malaysia yang menarik minat pelabur asing dan sebagainya.

Comments :

0 comments to “SAHAM DI BURSA KL PADA 7 MAC 2008”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com