Pray For MH370

Pray For MH370

ISTERI-ISTERI WAKIL RAKYAT BERTEMU

Buat julung kali, isteri-isteri wakil rakyat Dewan Undangan Negeri Selangor 2008 mengadakan pertemuan di kediaman rasmi YAB Dato' Menteri Besar pada hari ini.
Dalam ucapan Pn Sri Salbiah, beliau menyatakan harapan agar pertemuan sulung ini dapat menjalin persahabatan yang berkekalan.

Isteri-isteri Wakil Rakyat Adakan Pertemuan


10YAB Tan Sri Khalid bersama Puan Sri Salbiah (foto pada hari Penerimaan Watikah Pelantikan sebagai Menteri Besar Selangor yang baru selepas PRU 12)







Sumber Suara Selangor Maju

MURIZA ABDUL HAMID

SHAH ALAM, 16 Mei – Puan Sri Salbiah Tunut, isteri kepada Dato’ Menteri Besar,Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim hari ini mengadakan pertemuan dengan isteri-isteri wakil rakyat Selangor di kediaman rasminya di Bukit Megawati, Seksyen 7 dekat sini.


Puan Sri Salbiah berkata pertemuan itu diadakan bertujuan memperkenalkan isteri-isteri wakil rakyat di negeri ini.

“Diharap dengan pertemuan ini kita dapat mengenali antara satu sama lain selain dapat menjalin persahabatan yang berkekalan,” katanya dalam pertemuan pertama mereka sejak Tan Sri Khalid dilantik sebagai Menteri Besar.

Program ramah mesra pagi tadi turut dihadiri Pengerusi Jawatankuasa Tetap Kebajikan, Hal Ehwal Wanita, Sains, Teknologi dan Inovasi, Rodziah Ismail, Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Insan, Dr Halimah Ali, So Soh Koon, isteri kepada Speaker Dewan Undangan Negeri Selangor, Teng Chang Khim dan Datin Shahariah Hashim isteri kepada Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor, Dato’ Ramli Mahmud.-


dsc_00960sm
Puan Sri Salbiah beramah mesra dengan isteri-isteri wakil rakyat.




Kelihatan isteri-isteri Yang Berhormat di majlis pertemuan di kediaman Dato' MB Selangor
Kelihatan YB Hannah Yeo.
Kelihatan YB Rodziah, Isteri YB Speaker Pn So Soh Koon dan Pn Sri Salbiah

Comments :

1
Anonymous said...
on 

Assalamualaikum wrt. wbt.

Saya nak tanya adakah Puan Sri Salbiah Tunut dulunya seorang guru?
Kalau benar beliau seorang guru maka Puan Sri adalah Guru Geografi saya Kelas 5 Sastera 2 di SMK Gombak Setia tahun 1979 dahulu. Tahniah kepada Cikgu Salbiah kerana menjadi isteri MB Selangor. Apa yang dapat saya simpulkan Cikgu seorang yang sabar, tabah dan berinovatif ketika mengajar. Kelembutan wajah cikgu ketika mengajar membuatkan kami sekelas cepat menerima apa yang cikgu ajarkan pada kami dan saya selalu mendapat markah tertinggi dalam Geografi kerana saya Geografi merupakan subjek yang paling saya gemari selain BM dan Agama Islam.
Terima kasih cikgu. Budi cikgu hanyallah Allah jua yang akan membalasnya. Kini saya menjadi pekerja parti PAS DUN Gombak Setia sejak 1990 lagi. Tahniah Puan Sri/Cikgu Salbiah, guru kesayangan kami. Cikgu baik dan tidak pernah marah. Wasallam.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com