Pray For MH370

Pray For MH370

PENDIDIKAN SEKS YANG MENCETUS MINAT SEKS

Pendidikan seks telah diperkenalkan di peringkat asas di sekolah-sekolah dalam tingkatan 4 dan 5 dalam mata pelajaran Pendidikan Jasmani dan Kesihatan. Dalam mata pelajaran sains dan biologi juga terdapat unsur-unsur pendidikan seks. Di negara kita kini, pembanjiran bahan berunsur seks dalam bentuk media cetak, TV dan internet tidak dapat dibendung lagi. Di internet, terdapat banyak laman web lucah yang "pop on" sendiri atau yang dilayari. Di kafe berinternet, permainan berunsur seks berleluasa. Video lucah bersepah di jual di kaki lima pada malam hari.

Setelah dirangsang atau "titilation" minda oleh persekitaran "ganas" ini, bagaimanakah muda mudi termasuk yang masih dibangku sekolah untuk melepaskan "naluri syahwat" mereka? Orang keliling kelalang bercakap tentangnya. Ahli politik tersingkir kerananya. Ilmu seks penuh di dada, tetapi praktikal tiada. Jadi jalan keluar bagaimana? Mencuba sesama mereka? Berkahwin awal lah nampaknya.

Jadi apakah perlu program PLKN diselit dengan pendidikan seks? Menjirus petrol ke api? Mengajar kucing bagaimana nak makan ikan ?



Pendidikan seks untuk pelatih PLKN: Yen Yen

sumber Sinar Harian

KUALA LUMPUR - Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Dr Ng Yen Yen mengemukakan cadangan kepada Menteri Pertahanan, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak berkenaan memperkenalkan program pengurusan kemahiran kehidupan kendiri bagi peserta Program Latihan Khidmat Negara (PLKN).

4,000 klip tersebar


Oleh Mohd Nur Asnawi Daud dan Amir Abd Hamid

am@hmetro.com.my

KUALA LUMPUR: Aksi pelajar sekolah bersama dua lelaki dalam ladang kelapa sawit antara lebih 4,000 klip video dan gambar pasangan Melayu dalam pelbagai aksi seks melampau yang kini boleh dilawati dalam beberapa laman web lucah.

Lambakan pelbagai aksi lucah itu bertambah jelek kerana turut membabitkan gadis bertudung dan pelajar sekolah serta menjadi kegilaan penggemar laman web lucah termasuk kanak-kanak hingga mencetuskan kebimbangan ibu bapa.

Malah, kecanggihan teknologi terkini yang membolehkan aksi lucah itu dimuat turun ke dalam telefon bimbit memudahkan klip video itu tersebar luas.

Berikutan senario membimbangkan itu, Pemuda Umno Negeri Sembilan menubuhkan badan pemantau untuk mengesan kewujudan laman web yang semakin bertambah bertujuan mengumpul maklumat bagi mendesak pihak berkuasa bertindak segera sebelum keadaan menjadi lebih parah.

Comments :

1
Anonymous said...
on 

memperkenalkan subjek seks sebagai umpan supaya lepasan sekolah mahu datang ke PLKN. lepas tu bolehlah laporkan yg PLKN dapat sambutan hangat, dan untuk tutup kes2 kematian dan salah laku termasuk rogol yg dah berlaku sepanjang PLKN dianjurkan

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com