Pray For MH370

Pray For MH370

CHUA SOI LEK BERHASRAT SERTAI PAKATAN RAKYAT

Dr Chua merasakan diri beliau tidak lagi berperanan dalam parti termasuk sebagai pengerusi Biro Pemantauan Dasar Kerajaan.

Shafie Harap Dr Chua Tidak Lompat Parti


Naib Presiden Umno Datuk Seri Mohd Shafie Apdal berharap Timbalan Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek tidak meneruskan hasratnya untuk melompat parti dan menyertai pembangkang.

Beliau berkata apa yang penting sekarang ialah semua pemimpin parti komponen Barisan Nasional (BN) memberi tumpuan dan bekerja keras memperkuatkan BN bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang.

"Saya berharap tidak akan berlaku keadaan itu (lompat parti), apa yang penting kepada kita, kita mempunyai masa yang singkat iaitu dua setengah tahun untuk membangunkan negara ini dan untuk mempertingkatkan kekuatan BN," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Mohd Shafie berkata demikian ketika diminta mengulas laporan akhbar hari ini mengenai kenyataan Dr Chua yang tidak menolak kemungkinan akan melompat parti dan menyertai pembangkang kerana mendakwa semakin tidak berperanan dalam parti termasuk sebagai pengerusi Biro Pemantauan Dasar Kerajaan.

Mengenai permintaan veteran Umno yang mahukan kelab itu diiktiraf sebagai sayap Umno, Mohd Shafie berkata perkara itu perlu dibincangkan dalam parti sebelum sebarang keputusan dibuat kerana Umno telah mempunyai banyak sayap.

Beliau berkata selama ini, veteran Umno telah banyak memberi sumbangan kepada parti dan ia perlu diteruskan.

BERNAMA

Comments :

1
Anonymous said...
on 

Jangan layan.....kerusi beliau tak laku.Jangan cemari Pakatan Rakyat.Biarkan dia undur diri degan sendirinya.....baru kita lawannnn......

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com