Pray For MH370

Pray For MH370

STRATEGI UMNO SELANGOR KENA SASARAN, SATU PELURU SATU MUSUH

Oleh Abu Imran

Strategi UMNO/BN dalam rangka merampas Selangor dari Pakatan Rakyat adalah amat teratur, licik dan profesional (samseng) . Strategi "POLARISE OR PARALYSE" yakni sisihkan atau lumpuhkan.

Yang pasti ramai ahli PAS yang di peringkat cawangan, kawasan dan negeri masih dibuai mimpi indah dalam kemenangan PRU 12 serta PRK, yang terbaru di Permatang Pasir DAN masih terus lena.

Jika mereka telah sedar dan bangkit dari tidur, sudah tentu mereka bergegas mengisi kemenangan dengan pelbagai aktiviti bermanfaat, bukan asyik mencari kesalahan atau bercakaran sesama sendiri.

Antara strategi UMNO yang telah nampak hasilnya ialah:

1. Dr Khir Toyo mengenengahkan strategi subversif dengan melantik agen di tempat strategik seperti di pejabat kerajaan, kilang, masjid, surau serta dalam komponen parti Pakatan Rakyat sendiri bagi mendapat maklumat seterusnya disalurkan kepada pengurusan UMNO untuk tindakan selanjutnya. Sebagai contoh, isu lembu korban, invois baikpulih kereta MB dan lain-lain.

2. Noh Omar telah melancarkan Blogger Patriot khusus untuk Selangor, yang diupah untuk
merekacipta cerita serta tohmahan, contohnya t4tbh.blogspot.com yang telah di flag.













Di peringkat kebangsaan, telah wujud
rangkaian blogger bergelar Blogger Pembela Negara yang bergerak cergas di alam maya.

3. Penganjuran Demonstrasi dalam pelbagai isu seperti yang kita sedia maklum, antara lain, isu babi yang mendapat restu pihak PDRM. Yang

terkini ialah isu pemindahan dan pembinaan kuil di Sek 23 Shah Alam Selangor. Sila lihat

Menjejak dalang di sebalik kepala lembu berdarah


Pengerusi Penaja Umno Cawangan Seksyen 23, Haji Azmir Mohd Zain merupakan adik kandung kepada bekas Adun Kota Anggerik Dato' Nawawi Md. Zain (dalam Parlimen Shah Alam) yang mewakili Umno dalam pilihanraya umum ke-12 lalu.
(sumber harakahdaily)

Manakala Sohaimi Shahadan Ketua Pemuda Umno Selayang bukanlah penduduk tempatan Seksyen 23, di sini. Sebaliknya, beliau bermastautin di Batu 19, Kuang, Rawang. Beliau










merupakan antara individu yang terbanyak mengaut tender projek di bawah Kementerian Pertanian, Industri dan Asas Tani melalui Menterinya Datuk Noh Omar yang juga Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Selangor, sejak kerajaan Selangor jatuh di bawah Pakatan Rakyat. (sumber harakahdaily)

Ibrahim Sabri yang mendakwa sebagai Timbalan Pengerusi Badan Bertindak Penduduk Seksyen 23 di sini tidak pernah dikenali sebelum ini. (sumber harakahdaily)

4. UMNO juga mendapat bantuan dan sokongan dari Jabatan Pembangunan Negeri di bawah ICU Jabatan Perdana Menteri. Pejabatnya terletak di Glenmarie Shah Alam dan dianggotai oleh SPRM, SPR, KEMAS dan lain-lain.

Comments :

1
Unknown said...
on 

1.http://khairulryezal.blogspot.com/2009/08/apa-masalah-dengan-kepala-lembu.html(Apa Masaalah Dengan Kepala Lembu)

2. http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/08/protes-makin-hebat-kepala-lembu.html(Protes Makin Hebat: Kepala Lembu Diletakkan Depan Pejabat Khalid)

3. http://amirhamzah64-segalanyamungkin.blogspot.com/2009/08/kepala-lembu-kepala-babi-dan-khairy.html(Kepala Lembu, Kepala Babi dan Kepala Khairy)

4. http://anotherbrickinwall.blogspot.com/2009/08/isu-kuil-dosa-lepas-menghantui-pakatan.html(Isu Kuil : Dosa Lepas Menghantui Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor)

5. http://www.themalaysianinsider.com/index.php/malaysia/36376-cow-head-protest-was-end-of-tether-for-sect-23-folk(Cow-head protest was end of tether for Sect 23 folk)

6. http://khairulryezal.blogspot.com/2009/08/pakatan-haram-buat-boleh-yang-lain.html(Pakatan Haram Buat Boleh, Yang Lain Salah ... Inilah Malaysiaku
)
7. http://theunspinners.blogspot.com/2009/08/unspin-tuduhan-terhadap-penduduk.html(UNSPIN: Tuduhan terhadap penduduk Seksyen 23 tak adil)

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com