Pray For MH370

Pray For MH370

SPR: BERSIHKAN DAFTAR PEMILIH sebelum anda dibersihkan oleh rakyat

PUTRAJAYA
19.4.12

'Kunjungan hormat' dan lawatan kerja EXCO KERAJAAN SELANGOR ke pejabat SPR yang diketuai oleh YAB MB Selangor adalah dengan misi besar bagi pihak rakyat Selangor.
Pelbagai macam kebajikan untuk rakyat difikirkan oleh kerajaan Selangor yang sayangkan rakyatnya dan mahu melonjakkan martabat rakyatnya. Daripada pemberian keperluan asas manusia seperti air percuma 20m padu, kelas tambahan/tuisyen percuma, program kesihatan wanita melalui mammogramn percuma, khairat kematian, tabung pendidikan warisan anak Selangor(TAWAS) dll.

Namun yang paling menyayatkan hati ialah apabila rakyat Selangor dinafikan hak mereka sebagai warganegara Malaysia yang sah memilih pemimpin yang mereka yakini dengan cara yang bersih, adil, telus dan profesional.Apabila masalah lambakan pengundi yang diragui kesahihan dalam daftar pemilih yang diterima dan disahkan oleh SPR maka tidak ada yang boleh menggubahnya apabila ia telah diwartakan menurut SPR.
    Banyak soalan yang diajukan kepada Pengerusi SPR serta pegawai-pegawainya termasuk Pengarah SPR Selangor namun jawapan yang diterima sudah kami jangkakan sebelum perjumpaan itu lagi!

Kerajaan Selangor telah menyatakan hasrat akan melibatkan orang ramai dalam proses pendemokrasian bagi 'membantu kerja-kerja' SPR untuk membersihkan daftar pemilih dengan menyemak satu per satu nama yang ada dalam daftar pemilih tersebut.
Ini sebelum timbul desas desus Pengerusi dan Timabalan Pengerusi SPR adalah ahli UMNO yang berdaftar.
Maka muncul satu lawak peminat bolasepak. Sekiranya CHELSEA berentap dengan Liverpool dan pengadilnya di dapati daripada Liverpool, adakah penyokong CHELSEA tidak patut memberontak...fikir-fikirkanlah...

Comments :

0 comments to “SPR: BERSIHKAN DAFTAR PEMILIH sebelum anda dibersihkan oleh rakyat”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com