Pray For MH370

Pray For MH370

EXCO Pendidikan lancar Quranik Botanical Garden di SRA Kpg Delek

JUMAAT
4.5.12

Program Jejak Ilmuwan Selangor telah menghasilkan satu lagi produk untuk mencambahkan lagi aktiviti keilmuwan di Selangor. Kali ini ia merupakan usaha bersama International Islamic Academy Of Life Sciences and Biotechnology yang berpangkalan di UNISEL dengan Majlis Perbandaran Klang untuk mewujudkan taman mini botani yang memuatkan tumbuha-tumbuhan yang disebut dalam Quran dan Hadith di tanam di taman mini yang indah sebagai taman ilmu untuk pelajar di SRA Kpg Delek Klang khususnya dan Kolej Integrasi Tahfis Tunas Ilmuwan Selangor, Klang , penduduk dan ahli qariah masjid Nurul Amin Kpg Delek menikmati ilmu yang bersumber al Quran dan Hadith.

Ianya simbolik bagi mencetuskan budaya merujuk kepada Al Quran dan Hadith dalam semua dalam kehidupan. Ia juga menggalakkan kepelbagaian dalam mempelajari sesuatu.

Majlis di lancarkan oleh EXCO Pendidikan Selangor YB Dr Hjh Halimah Ali. Turut dihadiri oleh Naib Canselor UNISEL, Pengerusi Majlis Permuafakatan Institusi Pendidikan Islam Selangor(MAPPIS), Prof Abdul Latif Ibrahim, wakil MPK, JKKK, Nazir masjid, Guru besar dan ketua guru sekolah-sekolah sekitar, PIBG, guru-guru dan ibubapa serta pelajar sekolah.

Comments :

0 comments to “EXCO Pendidikan lancar Quranik Botanical Garden di SRA Kpg Delek”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com