Pray For MH370

Pray For MH370

MESTI MILIKI / MUST HAVE

Setiap rumah dicadangkan agar memiliki buku yang berjudul "PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN" yang kulit depannya seperti di atas, terbitan ILBS (International Law Book Services), samping buku-buku lain dalam perpustakaan di rumah anda. Buku Perlembagaan Persekutuan sehingga 10 Mac 2006 memuatkan undang-undang tertinggi di negara kita, yang dengannya terbatal undang-undang lain sekiranya bercanggah dengan perlembagaan ini ( Perkara 4, fasal 1). Betapa hebatnya undang-undang Malaysia. Habis di mana letaknya undang-undang alQuran?

Kitab suci di bawah ini, semestinya dan sewajarnya memang sudah terdapat di setiap buah rumah dan pejabat rakyat Malaysia yang beragama Islam. Bukan setakat buku rujukan , ia juga buku panduan atau petunjuk untuk tetap berada di jalan yang lurus atau manual bagi mereka-mereka yang ingin bukan setakat berjaya serta bahagia di "world" ( perkataan yang digunakan oleh Sdr Mawi Ani semasa peringkat awal kerjaya beliau dalam bidang seni). Malah lebih penting lagi untuk kekal bahagia dan tidak rugi di akhirat.

Comments :

0 comments to “MESTI MILIKI / MUST HAVE”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com