Pray For MH370

Pray For MH370

UMNO PERLU WUJUDKAN PROPAGANDA PENERANGAN KATA SYED HAMID

Timbalan Menteri Dalam Negeri bermadah, "Umno perlu mewujudkan pasukan perang psikologi bagi menangkis dakwaan negatif pembangkang".

Mungkin Pak Menteri Penerangan tanya balik" Maknanya kami tak buat kerja ke, tak cukup segala bentuk media yang kita dah pegang dan perlembu".

Mungkin Sambung Pak Menteri penerangan lagi " wayang Pacak dah on. Hendak apa lagi? Bloggerpun kita ada. Jean (jin) kot"

Zaman kereta lembu dulu rakyat macam tikus dan lembu. Kini mereka macam sang kanciil dan singa.

Barisan Nasional terutamanya Umno perlu mewujudkan pasukan perang psikologi
bagi menangkis dakwaan negatif pembangkang, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Syed Hamid Albar.

Anggota Majlis Tertinggi Umno itu berkata selain itu, strategi, integriti dan kredibiliti parti perlu ditingkatkan bagi menarik perhatian rakyat.

"Masalah kita adalah kita benarkan persepsi dan tanggapan negatif masyarakat terhadap kita berpanjangan. Bila dah berakar umbi, lebih susah untuk kita keluar dari keadaan itu," katanya pada sidang media di Angkasapuri di sini.

Syed Hamid berkata pewujudan pasukan perang psikologi juga boleh mematangkan parti dan menangkis sebarang tanggapan negatif masyarakat terhadap parti.

"Apabila ada sesuatu yang berlaku mesti ada tindakan pantas yang akan menghilangkan dan meredakan persepsi yang salah terhadap kita.

"Kita lemah dalam bidang penerangan serta lemah dalam propaganda penerangan sedangkan parti pembangkang kuat dalam propaganda walaupun mereka tidak ada penerangan," katanya.
BERNAMA

Comments :

0 comments to “UMNO PERLU WUJUDKAN PROPAGANDA PENERANGAN KATA SYED HAMID”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com