Pray For MH370

Pray For MH370

MANEK URAI: MENGHURAIKAN YANG TERSURAT DAN TERSIRAT

PANDANGAN SAYA


Sekali lagi PAS dan Pakatan Rakyat telah diberikan kepercayaan oleh rakyat untuk memimpin. Walaupun dengan majoriti yang lebih kecil, namun lebih separuh rakyat Manek Urai memberikan kepercayaan terus kepada PAS.

Dalam kegembiraan kita menerima kemenangan itu, saya selaku Exco kerajaan negeri Selangor ingin merakamkan kebimbangan saya kalau-kalau apa yang berlaku di negeri ini telah menghantar isyarat negetif kepada pengundi di Manek Urai.

Ini kerana, lebih 100 pengundi Manek Urai tinggal di negeri ini dan mereka pulang mengundi dalam pilihan raya tersebut.

Tindakan kita mencuci pakaian kotor di tempat awam (wash the dirty linen in public) amat tidak sesuai sekali dengan semangat kita berpakat dalam Pakatan Rakyat.

Sehubungan itu, saya menyeru para pemimpin Pakatan khasnya Adun dan Anggota Parlimen Selangor agar berbincang dengan baik dan bukannya menyelesaikan masalah kita di depan awam khasnya dalam media.

Marilah kita memberikan harapan kepada rakyat bukannya memberikan mereka kerungsingan melihat kita bergaduh di khalayak ramai sebagaimana yang berlaku sekarang.

Saya bimbang, apa yang berlaku di Selangor dan lain-lain tempat sekarang telah memberikan kesan di Manek Urai dan bakal memberi kesan yang lebih besar lagi selepas ini.

Saya menyokong penuh cadangan YB Lim Kit Siang agar Pakatan Rakyat menubuhkan Jawatankuasa Disiplin untuk menjaga nama baik kita bersama.


Dr Halimah Ali
Pengerusi Jawatankuasa Tetap Pendidikan Tingi, Pendidikan dan Pembangunan Modal Insan Selangor.




!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????
Ini berdasarkan krisis di kalangan Adun Pakatan Selangor sekarang di samping keputusan PAS menang majoriti 65 undi di Manek Urai.



Wang dan janji melonjatkan prestasi Umno di Manek Urai?

Comments :

0 comments to “MANEK URAI: MENGHURAIKAN YANG TERSURAT DAN TERSIRAT”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com