Pray For MH370

Pray For MH370

SIAPA DALANG DEMONSTRASI DESAK PAS KELUAR PAKATAN RAKYAT

Cuba anda teliti gelagat mereka. Adakah anda kenal mereka dari video di bawah. Ahli PAS diminta berhati-hati dan bertindak mengikut akhlak ISLAMIYAH. Poster serta bunting KONVENSYEN Pakatan Rakyat dua minggu yang lalu masih belum diturunkan lagi di bandar

Shah Alam. Munasabahkah ahli PAS akan berdemo.....Dari youtube di bawah, seolah-olah Pemberita lebih ramai dari yang berdemo.








Kumpulan desak PAS S'gor keluar Pakatan Rakyat


Sebuah kumpulan yang menggelar diri mereka sebagai Gerakan Penyokong dan Pengundi PAS Selangor mendesak parti itu keluar daripada Pakatan Rakyat negeri ekoran rasa tidak puas hati terhadap pimpinan kerajaan campuran Selangor dalam memperjuangkan Islam dan bangsa Melayu sebenarnya.

Ketua kumpulan itu, Wan Hilman Abdul Rahim berkata pihaknya merasakan rakan sekutu, PKR dan DAP cuba membelakangi PAS dalam

membuat keputusan walaupun parti itu turut berada dalam pentadbiran kerajaan negeri Selangor.



"Kami merasakan PAS dipermainkan dan dibelakangi dalam membuat keputusan... kami tidak puas hati dengan cara kerajaan negeri Selangor menjaga rakyat, khususnya bangsa Melayu dan kepentingan Islam.

"Justeru, kami mahu PAS mengkaji semula kedudukan mereka dalam pakatan rakyat di Selangor," kata beliau kepada pemberita selepas mengadakan perhimpunan aman bersama 21 orang di perkarangan pejabat perhubungan PAS Selangor dekat Shah Alam.

Sementara itu, Wan Hilman yang mendakwa ahli PAS dari bahagian Gombak menafikan kumpulannya didalangi Umno Selangor.

Katanya, satu memorandum akan diserahkan kepada Pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Dr Hassan Ali Isnin pagi di pejabatnya di Shah Alam.

Bernama


PAS AKAN SIASAT SIAPA DALANG



SALEHUDDIN:PENDESAK PAS KELUAR PAKATAN RAKYAT BUKAN AHLI

Comments :

0 comments to “SIAPA DALANG DEMONSTRASI DESAK PAS KELUAR PAKATAN RAKYAT”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com