Pray For MH370

Pray For MH370

JPrK PARLIMEN BALING LAWAT SELANGOR

 SHAH ALAM

YB Ahli Parlimen Baling berbesar hati membawa rombongan dari kawasan Baling untuk melawat Selangor untuk melihat perkembangan Selangor dengan mata kepala sendiri.
Mantan Imam Besar Masjid Negara ini, Ustaz Dato Taib Azamudden bersama keluarga dan aktivis di kawasan Parlimennya merangkumi pemuda dan Muslimat serta jentera.

Mereka menginap di Shah Alam dan dibawa ke Parlimen, Malaysia, Dewan Negeri Selangor kemudian ke Perbadanan Perpustakaan Selangor yang semakin masyhur kerana berteknologi tinggi dan sangat mesra pengguna.
 YB EXCO Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangnan Modal Insan kerajaan Selangor memberi taklimat mengenai pencapaian kerajaan pakatan rakyat Selangor. YB Dr Hjh Halimah Ali juga turut membentangkan segala program, aktiviti dan perancangan untuk mencapai matlamat Selangor untuk mencapai negeri idaman, maju , sejahter dan berkebajikan atau baldatun tayyibatun wa rabbun ghafur.

Kemudian di sebelah petang mereka di bawa ke kampung tradisi Melayu yang dipilih untuk menjadi pilot projek mini baldatun tayyibatun wa rabbun ghafur yakni Kampung Delek. Mereka singgah melihat projek kecil MINI Quranic botanical garden di SRA Kpg Delek.





Comments :

0 comments to “JPrK PARLIMEN BALING LAWAT SELANGOR”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com