Pray For MH370

Pray For MH370

SRJK (C) TERIMA PERUNTUKAN RM4 JUTA

SJKC Selangor Terima Dana RM4j

Kerajaan negeri hari ini mengagihkan peruntukan sebanyak RM2 juta kepada 25 buah Sekolah Jenis Kebangsaan Cina (SJKC) di seluruh Selangor.

Majlis penyampaian bantuan kewangan disempurnakan Dato’ Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim di Lobi Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah (SSAAS) di sini pagi tadi.

Abdul Khalid ketika ditemui pemberita berkata pemberian itu bagi memulihkan keadaan infrastruktur sekolah selain mewujudkan suasana pembelajaran yang lebih kondusif kepada sekolah-sekolah berkenaan.

“Sejumlah RM2 juta telah kita agihkan hari ini dan kita akan mengagihkan lagi RM2 juta dari masa ke semasa bergantung kepada jenis permohonan yang diterima,” katanya memberitahu keutamaan diberikan kepada sekolah-sekolah yang memerlukan.

Kerajaan negeri sebelum ini telah memperuntukkan RM8 juta bagi meningkatkan kemudahan infrastruktur di sekolah-sekolah jenis kebangsaan Tamil dan sekolah persendirian agama rakyat.

MURIZA ABDUL HAMID/selangorkini online

Comments :

0 comments to “SRJK (C) TERIMA PERUNTUKAN RM4 JUTA”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com