Pray For MH370

Pray For MH370

ANDAIKU TAHU APA ISI HATIMU

Kisah Kala jengking dan Katak, merupakan sebuah cerita yang kerap ditonjolkan dalam kursus-kursus motivasi seperti kursus yang dikendalikan oleh Tony Robbins, Robert Allens dan Eric Lofholm. Banyak pengajaran yang boleh diperolehi dari cerita tersebut.

Terdapat suatu berita yang menarik tersiar dalam edisi internet majalah Defense Industry Daily perihal Sengatan kala Jengking yang dalam bahasa orang putihnya Scorpene's Sting. Mungkin saudara tak berminat membacanya kerana mungkin pendirian saudara ialah "What that has got to do with me". Orang kampung Aussie (bush) mengungkapkan sikap begini sebagai "Fair dinkum old bloke, piss off".

Tetapi yang merungsingkan tentang laporan bertarikh 24Mac 2009 ini ada menyebut tentang VVIP Malaysia, sistem kehakiman, pihak Polis, parti pemerintah dan soksek, soksek lain yang kurang sedap didengar sejak tahun 2007 lagi.

Jikalau pasangan kekasih yang bertengkar, seorang akan berkata, "sayang cakap sayang, usah berdolak dalik lagi " dan seorang lagi mungkin akan berdiam diri atau jika diasak juga dia mungkin akan berkata dengan nada yang sedih, "suka hati you la, Tuhan saja yang tahu". "You cakap senang la.."." Masakan pokok bergoyong jika tak ada angin". "Tak tumbuh tak melata, tak sungguh orang tak kata".

Comments :

0 comments to “ANDAIKU TAHU APA ISI HATIMU”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com