Pray For MH370

Pray For MH370

DARI RM2.3 BILLION berapa agaknya untuk kroni


Kerajaan belanja RM2.3 bilion untuk bekalan ubat negara

KUALA LUMPUR - Kerajaan membelanjakan RM2.3 bilion untuk membeli ubat-ubatan berkualiti sepanjang tahun lepas dalam usaha memastikan rakyat negara ini mendapat rawatan dan menikmati kehidupan yang berkualiti dan produktif. Pengarah Kesihatan, Datuk Dr Ismail Abu Taat berkata, penggunaan ubat-ubatan yang berkualiti akan dapat menyumbang kepada terapi yang kos-efektif, saksama dan mampu diperoleh rakyat.


Komen: Berita di atas dipetik dari Sinar Harian online 15/04/08 yang menceritakan tentang kerajaan berbelanja besar untuk membeli ubat berkualiti bagi kegunaan pesakit. Saudara tahu, ubat-ubat berkenaan dibeli dari syarikat PHARMANIAGA, sebuah syarikat konsesi milik United Engineers Malaysia (UEM), sama seperti syarikat PLUS dan UEMbuilder. Pharmaniaga telah mengambilalih gedung ubat di Jalan Universiti Petaling Jaya pada 30/08/94 dan konsesi ini akan hanya tamat pada 2010. Pharmaniaga memonopoli bekalan ubat-ubatan ke hospital-hospital kerajaan.




Comments :

0 comments to “DARI RM2.3 BILLION berapa agaknya untuk kroni”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com