Pray For MH370

Pray For MH370

CERAMAH PERDANA SEMPENA IJTIMAK PAS SELANGOR

Bersempena dengan Ijtima' PAS Selangor, telah diadakan satu ceramah umum yang menyaksikan puluhan ribu manusia membanjiri Padang Kompleks Sukan Pandamaran P.Klang
pada 19hb Mei 2008. Rakyat Klang/Kapar khususnya dan Selangor amnya sungguh bertuah kerana dapat mendengar ucapan kedua-dua Pemimpin Tertinggi PAS iaitu Mursyidul Am Pas dan Presiden PAS sendiri di samping Pesuruh Jaya PAS Selangor.

Pemandangan dari satu sudut yang memaparkan manusia sedang duduk di atas tanah (permukaan bertar). Di belakang kelihatan khemah-khemah yang disediakan untuk hadhirin.
Kelihatan kepala manusia yang berkopiah dan tanpa kopiah, sambil mendengar dengan penuh tumpuan apa yang diperkataakan oleh Penceramah.
Pemandangan di atas pentas. Kelihatan Exco Pendidkan, YB Dr Mariah ADR Kota Raja.
YB Dato' Dr Hassan Mohd Ali sedang berucap. Kelihatan Tn Guru Ust Abd Hadi, YAB Tn Guru Ust Nik Abd Aziz Nik Mat dan YB Charles Santiago.
YAB Tn Guru Ust Nik Abd Aziz sedang dikalungkan dengan bunga malai dari Kelab Penyokong PAS Kota Raja.

Comments :

3 comments to “CERAMAH PERDANA SEMPENA IJTIMAK PAS SELANGOR”
lan said...
on 

masyaAllah ramainya.. saya tidak ke sana disebabkan di surau rumah saya di section 8 shah alam telah diadakan ceramah perdana di mana Ust Farhan menjadi penceramah

lebih mengejutkan MP Shah Alam Ir Khalid Samad dan Exco & Adun Kota Anggerik, Yaacob Sapari turut hadir dan menjadi imam ketika solat, takbir!!

meriah sungguh suasana semalam dan diakhiri dengan majlis kenduri di mana seekor lembu dikorban oleh YB Exco. terasa begitu meriah dan ceria sekali surau tersebut semalam, di mana golongan muda juga ramai yang hadir

teruskan usaha untuk memberi sebanyak banyaknya peluang mendalami ilmu agama kepada rakyat di mana pemimpin turut serta. syabas kepada saf kepimpinan surau dan kerajaan !

takbir!!

Admin said...
on 

al hamdulilah..surau section 8 sudah dibuka...itulah tempat saya ketika mejadi student menuntut ilmu akhirat.

Al hamdulilah juga..orang ramai untuk forum kali ini.

Saya cuma berharap agar kepadatan jadual YB-YB kita untuk isi program ceramah tidak ganggu jadual YB untuk turun padang dan berkhidmat sungguh2 pada masyarakat.

Teruskan usaha Dr.

Unknown said...
on 

Alhamdulillah dn terima kasih. Kita kena buat aktiviti serampang berbilang mata, ikut motto "work harder, smarter, more and longer". Terima kasih sekali lagi untuk segala-galanya.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com