Pray For MH370

Pray For MH370

PENDEDAHAN KES HAKIM DR M DITUNGGU

Tun Dr Mahathir menyatakan bahawa beliau sedia disiasat berhubung dengan kes pelantikan Hakim. Cuma isu yang mungkin timbul ialah "kehilangan ingatan terpilih" atau "selective memory loss" sekiranya terdapat jawaban kepada soalan-soalan tertentu beliau mengatakan "saya tak ingat" tetapi pada soalan lain beliau tidak mempunyai masalah untuk menjawab. Ini ditonjolkan dengan jelas dalam perbicaraan kes pembunuhan Altantuya Sharibu apabila seorang Pegawai Kanan Polis Bukit Aman tak ingat semua soalan asas yang dilemparkan kepada beliau termasuk nombor telefon bimbit sendiri. Mungkin jika ditanya namapun boleh jadi tak berapa ingat.


Saya mahu dedah segalanya: Dr Mahathir

Sumber Berita Harian Online
JOHOR BAHRU: Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata beliau bersedia disiasat dan didakwa di mahkamah berhubung segala tuduhan dalam laporan Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat klip video yang mengandungi perbualan seorang peguam dengan hakim kanan bagi mengatur pelantikan hakim.

Comments :

0 comments to “PENDEDAHAN KES HAKIM DR M DITUNGGU”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com