Pray For MH370

Pray For MH370

NASIHAT TUN DR MAHATHIR

Comments :

2 comments to “NASIHAT TUN DR MAHATHIR”
Abang Long said...
on 

Kerajaan Pakatan Rakyat telah berjanji. Setiap belia akan diberikan bimbingan dan kursus sehingga mereka berjaya dan boleh mendapat gaji sehingga RM2,000. Tetapi, masalahnya, saya sendiri telah 3 bulan tidak bekerja, menganggur kerana syarikat saya bekerja telah ditutup. Merata tempat saya telah merayu dan mengemis untuk mendapat kerja. Tidak ada satupun yang berjaya. Saya ada anak lima orang, bagaimana saya nak menyara kehidupan keluarga kalau saya tidak ada wang ? Saya telah pergi ke pejabat ADUN Selat Kelang, Pandamaran, Pelabuhan Klang, yang diberikan kepada saya ialah janji manis, InsyaAllah kami akan bantu ... tapi sudah tiga bulan menanti ... tiada jawapan. Jadi, saya tidak nampak dimana PERBEZAAN diantara Kerajaan BN dan Pakatan Rakyat dalam membela golongan seperti saya. Memang menyedihkan ! Saya bukan mengemis wang ! Saya juga tidak sanggup untuk merompak. Saya hanya perlukan KERJA ! Ironinya, Mat Bangla boleh dapat kerja di Pelabuhan Kang dengan gaji sebanyak RM1,200. Sedangkan saya anak kelahiran bumi Malaysia, MENGANGGUR ditanak air sendiri. Saya tidak memilih kerja, kalau ada rezeki walaupun terpaksa mencuci lubang najis, saya tetap akan lakukan ! Kerana yang penting, saya mampu menyara kehidupan keluarga. Seaindainya ada sesiapa yang SUDI menolong, saya dahului dengan ucapan TERIMA KASIH. Inilah alamat emel saya - safmi_80@yahoo.com

Unknown said...
on 

Salam. Saya kenal siapa Tuan. Tuan ambil VSS dari MISC. Saya ada resume Tuan. gaji yang dipohon ialah RM2500/= sebulan. Tn Hj Kamaruddin telah cuba membantu tapi Tuan tidak buat follow up dengan boss TOTAL LOGISTIC SDN BHD En Kamaruddin. Beliau seorang yang dermawan dan duduk di Taman Firdaus.Sila jumpa beliau.

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com