Pray For MH370

Pray For MH370

SETINGGAN BERPELUANG

Semua PBT diarah tangguh kerja roboh kawasan setinggan
YBiskandar125.jpg SHAH ALAM, Isnin 14 April: Kerajaan Selangor mengeluarkan arahan kepada semua pihak berkuasa tempatan (PBT) di negeri itu supaya menangguhkan sebarang perobohan kawasan setinggan yang masih ada.

Pengerusi Jawatankuasa Tetap Perumahan, Pengurusan Bangunan Dan Setinggan, Iskandar A. Samad berkata, arahan itu selari dengan polisi baru kerajaan negeri dalam menangani penempatan setinggan dengan cara lebih berhemah.

“Saya telah mengeluarkan surat bertarikh 10 April lalu kepada kesemua Yang Dipertua PBT supaya menangguhkan sebarang perobohan sehingga satu penyelesaian dapat dicapai oleh semua pihak,” katanya.





Menurutnya, penangguhan ini diharap dapat memberi peluang kepada semua pihak berunding untuk mencari jalan penyelesaian yang terbaik.

Sebelum ini, Iskandar pernah berkata, angka penyelesaian setinggan bagi menjayakan Setinggan Sifar oleh kerajaan terdahulu adalah tidak tepat kerana masih ramai lagi setinggan di Selangor.

Comments :

0 comments to “SETINGGAN BERPELUANG”
 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com