Pray For MH370

Pray For MH370

KHIR TOYO NAFI TARIK JANGGUT SAARI


Khir dakwa ada pakatan burukkannya menjelang pemilihan

SHAH ALAM: Calon Ketua Pemuda Umno, Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo, hari ini mendakwa wujud pakatan sulit membabitkan 'orang dalam Umno' bagi memburukkannya menjelang pemilihan parti hujung bulan ini.

Beliau berkata, 'orang dalam' itu bersekongkol dengan pemimpin pembangkang untuk menyerang peribadinya semasa persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) yang bermula Selasa lalu.

Bercakap kepada pemberita di sini, Khir berkata, kebanyakan dakwaan terhadap beliau seperti isu pembelian hartanah di Mekah pada 2007 dan kononnya wang anak syarikat kerajaan negeri digunakan bagi membeli sebuah kereta bernilai RM500,000 bagi kegunaan isterinya, Datin Seri Zaharah Kechik, hanya dibangkitkan dalam sidang dewan.

"Kenapa terus serang dalam Dewan. Kalau ada yang tak betul, lapor terus kepada SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia)," katanya.

Khir berkata, kos penerbangannya ke luar negara dari tahun 2000 sehingga sekarang yang mencecah RM360,000 turut dibangkitkan dalam sidang dewan, tetapi perjalanan itu, katanya, dibuat bagi menarik pelaburan asing bernilai RM50 bilion ke Selangor dalam tempoh itu.

Bekas menteri besar itu juga menafikan laporan sebuah portal berita kononnya beliau menarik janggut Ahli Dewan Undangan Negeri Hulu Klang, Saari Sungib dari PAS di luar sidang dewan semalam.

Katanya, beliau hanya menyentuh janggut Saari 'sebagai tanda penghormatan kepada seseorang dalam Islam'. - Bernama

Comments :

1
Anonymous said...
on 

Macam-Macam dengan Toyol ni...

Kalau dah tak pandai menari janganlah kata tanah tinggi rendah...

Kalau dah buat salah jangan pula tuduh orang lain dan buat taik kat orang lain....

Kalau kentut busuk duduk kat manapun berbau busuk...

Kalau munafik tu letak kat mana pun tetap munafik juga....

 

x

Photobucket

e


Popular Posts

Followers


View My Stats

pautan lain

  • - Mesyuarat Agung Khas AMALNITA perihatin Pelancaran Tabung PDS AMALNITA dan anda
    8 years ago
  • "Paciaru" atau breakfast. - Yb Meru bersama Mr.Maniam turun padang memantau jalan2 berlubang di susur keluar highway Setia Alam ke Jln Meru dan Jln Korporat Kawasan Meru ...
    8 years ago

Ab

zwani.com myspace graphic comments

x

Photobucket









Recent Comment

ISLAMICITY

SEARCH THE TRUTH

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com